Швидке налаштування АТС

Налаштування внутрішніх телефонів

Для налаштування внутрішніх телефонів натисніть на кнопку .

У правому нижньому кутку натисніть .

Заповніть форму, що відкрилася:

  • Phone Number номер внутрішнього телефону. Номер повинен бути унікальним у Вашій АТС;
  • Caller Id символьне ім'я абонента. Це ім'я буде відображатися на екранах телефонів на які буде надходити дзвінок даного абонента. Якщо Ваші телефони підтримують кирилицю (UTF-8) можна використовувати кіріллітіческіе символи, якщо Ви не впевнені в підтримці кирилиці на всіх телефонних апаратах Вашої АТС краще використовувати латинські букви і цифри. Наприклад, можна вказати: «Охрана», «Ivan Ivanovich», Secretaty.
  • Password вкажіть пароль, який буде використовувати телефон при підключенні до хмарної АТС. Оскільки хмарна АТС відкрита в глобальному Інтернет, вкрай бажано вибирати надійні паролі. АТС спочатку генерує надійний пароль, щоб його подивитися наведіть курсор мишки на поле введення пароля. Пароль не зберігається на стороні АТС, тому в подальшому його неможна буде подивитися - тільки змінити.

Додатково для внутрішнього телефону можна налаштувати і інші не обов'язкові параметри, для цього натисніть на show expert options:

  • Forward number номер на який будуть перекладається дзвінки. Причини для перекладу дзвінка треба вибрати в наступному полі When.
  • When коли робити переклад дзвінка на номер вказаних в поле Forward number:
    • always завжди;
    • busy коли телефон зайнятий (по ньому розмовляють);
    • noanswer не підняли трубку;
    • unavailable телефон не доступний, наприклад проблеми з Інтернет зв'язком.
  • E-mail email для отримання голосової пошти та повідомлень про пропущені дзвінки;
  • Voicemail включити або вимкнути голосову пошту на email;
  • announces включити або вимкнути повідомлення про пропущені дзвінки та проблеми з реєстрацією телефону на email;
  • Permit список IP-адрес або IP-мереж з яких дозволена реєстрація телефону. Якщо у вас постійний зовнішній IP-адреса - обов'язково вкажіть його в цьому полі.

Нажмите кнопку під цією формою, щоб зберегти настройки нового телефону.

Налаштування sip-телефону можна подивитися натиснувши значок праворуч відповідного рядка.

Після правильного налаштування sip-телефону в стовпці status має відобразиться Idle. Це означає, що телефон підключився до АТС і готовий до роботи.



Налаштування зовнішніх ліній

Для налаштування зовнішніх ліній натисніть кнопку

У правому нижньому кутку натисніть .

Заповніть форму, що відкрилася:

  • Trunk name ім'я зовнішньої лінії (транка). Повинно бути унікально для Вашої АТС. Можна використовувати тільки латинські маленькі букви і цифри.
  • SIP domain доменне ім'я SIP-сервера. Повідомляється Оператором IP-телефонії
  • Username ім'я для підключення до sip-сервера оператора IP-телефонії. Повідомляється Оператором IP-телефонії.
  • Password пароль. Повідомляється Оператором IP-телефонії.
  • Incoming call to на який внутрішній номер направляти вхідні дзвінки з цієї лінії.
  • Number телефонний номер зовнішньої лінії в форматі e.164. Наприклад +380441234567. Неправильне зазначення зовнішнього номера телефону може призвести до помилок перетворення зовнішніх номерів в повний формат з плюсом.

Натисніть кнопку під цією формою, щоб зберегти настройки для нової зовнішньої лінії.

Якщо Ви все налаштували правильно, то АТС спробує зареєструвати нову зовнішню лінію на сервера оператора ip-телефонії. У разі успішної реєстрації в колонці Online Status відобразиться Registered або Reachable.