Налаштування внутрішніх телефонів
Для налаштування внутрішніх телефонів натисніть на кнопку .
У правому нижньому кутку натисніть .
Заповніть форму, що відкрилася:
- Phone Number номер внутрішнього телефону. Номер повинен бути унікальним у Вашій АТС;
- Caller Id символьне ім'я абонента. Це ім'я буде відображатися на екранах телефонів на які буде надходити дзвінок даного абонента. Якщо Ваші телефони підтримують кирилицю (UTF-8) можна використовувати кіріллітіческіе символи, якщо Ви не впевнені в підтримці кирилиці на всіх телефонних апаратах Вашої АТС краще використовувати латинські букви і цифри. Наприклад, можна вказати: «Охрана», «Ivan Ivanovich», Secretaty.
- Password вкажіть пароль, який буде використовувати телефон при підключенні до хмарної АТС. Оскільки хмарна АТС відкрита в глобальному Інтернет, вкрай бажано вибирати надійні паролі. АТС спочатку генерує надійний пароль, щоб його подивитися наведіть курсор мишки на поле введення пароля. Пароль не зберігається на стороні АТС, тому в подальшому його неможна буде подивитися - тільки змінити.
Додатково для внутрішнього телефону можна налаштувати і інші не обов'язкові параметри, для цього натисніть на show expert options:
- Forward number номер на який будуть перекладається дзвінки. Причини для перекладу дзвінка треба вибрати в наступному полі When.
- When коли робити переклад дзвінка на номер вказаних в поле Forward number:
- always завжди;
- busy коли телефон зайнятий (по ньому розмовляють);
- noanswer не підняли трубку;
- unavailable телефон не доступний, наприклад проблеми з Інтернет зв'язком.
- E-mail email для отримання голосової пошти та повідомлень про пропущені дзвінки;
- Voicemail включити або вимкнути голосову пошту на email;
- announces включити або вимкнути повідомлення про пропущені дзвінки та проблеми з реєстрацією телефону на email;
- Permit список IP-адрес або IP-мереж з яких дозволена реєстрація телефону. Якщо у вас постійний зовнішній IP-адреса - обов'язково вкажіть його в цьому полі.
Нажмите кнопку під цією формою, щоб зберегти настройки нового телефону.
Налаштування sip-телефону можна подивитися натиснувши значок
праворуч відповідного рядка.
Після правильного налаштування sip-телефону в стовпці status має відобразиться Idle. Це означає, що телефон підключився до АТС і готовий до роботи.
Налаштування зовнішніх ліній
Для налаштування зовнішніх ліній натисніть кнопку
У правому нижньому кутку натисніть .
Заповніть форму, що відкрилася:
- Trunk name ім'я зовнішньої лінії (транка). Повинно бути унікально для Вашої АТС. Можна використовувати тільки латинські маленькі букви і цифри.
- SIP domain доменне ім'я SIP-сервера. Повідомляється Оператором IP-телефонії
- Username ім'я для підключення до sip-сервера оператора IP-телефонії. Повідомляється Оператором IP-телефонії.
- Password пароль. Повідомляється Оператором IP-телефонії.
- Incoming call to на який внутрішній номер направляти вхідні дзвінки з цієї лінії.
- Number телефонний номер зовнішньої лінії в форматі e.164. Наприклад +380441234567. Неправильне зазначення зовнішнього номера телефону може призвести до помилок перетворення зовнішніх номерів в повний формат з плюсом.
Натисніть кнопку під цією формою, щоб зберегти настройки для нової зовнішньої лінії.
Якщо Ви все налаштували правильно, то АТС спробує зареєструвати нову зовнішню лінію на сервера оператора ip-телефонії. У разі успішної реєстрації в колонці Online Status відобразиться Registered або Reachable.