Справка
Можливості АТС
Базовий функціонал:
- внутрішні, вхідні та вихідні дзвінки;
- перемикання дзвінків;
- перехоплення дзвінків;
- запис дзвінків;
- блокування дзвінків (чорний список);
- голосова пошта. Запис розмови відправляється на e-mail;
- переклад дзвінка у разі недоступності, зайнятості або завжди;
- сповіщення про пропущені дзвінки на e-mail.
Розширені можливості:
- діалплани користувача:
- голосове меню будь-якої глибини;
- перевірка часу, в тому ж числі державних свят або переносів;
- груповий внутрішній дзвінок;
- вихідний дзвінок:
- вибір мови;
- маркування дзвінка, буде збережено в лог дзвінків;
- персональний менеджер (прив'язка контакту до співробітника);
- голосова пошта;
- одночасний дзвінок на внутрішній номер і налаштований номер для переведення дзвінків;
- автоматичний зворотний дзвінок в зазначений період часу, в т.ч. з урахуванням державних свят / переносів.
- липкість дзвінка (дзвінок будуть спершу направлений на того з ким раніше спілкувався клієнт);
- набір номера через веб;
- білінг вихідних дзвінків;
- заплановані / відкладені (призначені на співробітників) дзвінки в певний час.
- текстові повідомлення / чати в сумісних SIP-клієнтів.
- відправка і прийом SMS між SIP-клієнтами і сумісними GSM-шлюзами.
Контакт центр:
- підтримка Української, російської та англійської мови;
- стратегії дзвінків: дзвонити всім, дзвонити тому хто найдовше не відповідав, хто менше всіх відповів, випадковим чином;
- налаштування SLA;
- можливість автоматично ставити оператора на паузу в разі неухвалення дзвінка;
- налаштування користувачем паузи;
- Онлайн стан Контакт ценру (Дашбоард):
- моніторинг поточних станів КЦ;
- підсвічування проблемних показників червоним кольором;
- порівняння поточних показників з попередніми періодами;
- постановка / зняття операторів з пауз;
- статистика КЦ у вигляді діаграм і таблиць;
- статистика роботи операторів у вигляді діаграм і таблиць;
- підслуховування і нашіптування. Супервизор може слухати операторів, Оператори можуть запитувати підслуховування / допомога своєї розмови
Контакти:
- ведення списку контактів;
- відповідність контакту одному або декільком зовнішнім номерами;
- прив'язка контакту до співробітника;
- просте збереження номера телефону з логу дзвінків в новий або існуючих контакт;
- ппризначені для користувача (налаштовуються) поля контакту. Підтримуються типи: текст, дата, e-mail, ціле число, список і файл;
- імпорт і експорт;
Логи дзвінків:
- зберігаються в логах дзвінків дані:
- часу дзвінка
- хто телефонував
- кому зателефонували
- напрямок дзвінка
- статус дзвінка (була відповідь, не було відповіді, зайнятий і т.д.)
- тривалість дзвінка
- час розмови
- оцінка аудіо-якості дзвінка з можливістю переглянути деталі (втрати, Джитер та затримку)
- використовувані кодеки
- яка зі сторін завершила дзвінок
- колцентр
- час знаходження в голосовому меню до потрапляння в чергу до КЦ
- час очікування в черзі колцентра
- маркування дзвінка
- запис розмови
- вартість
- відображення пропущених вхідних дзвінків з якими потім не було проведена розмова;
- можливість відображати всі зовнішні телефонні номери в повному форматі (e.164);
- підрахунок мінімуму, максимуму, середнього і всього для обраних записів;
- вивантаження логів в xml форматі (в електронні таблиці типу Exel);
Cтатистика:
- подобова статистика у вигляді діаграм і таблиць
- внутрішніх телефонів
- операторів колцентрів
- зовнішніх ліній
- вартість дзвінків за сьогодні і місяць для зовнішніх ліній;
- налаштовуються періоди тривалості розмов для накопичення детальної статистики;
- звіт про втрачені дзвінки, відображає кількість спроб, кількість зворотних дзвінків, можливо запланувати зворотний дзвінок.
Безпека:
- підтримка шифрування TLS і SRTP;
- списки доступу IP-адреси або мережі IPv4 і IPv6;
- паролі телефонів не зберігаються в АТС, тільки хеш паролів;
- аналіз складності пароля. Попередження про слабкі паролі;
- генератор надійних паролів;
- ліміт максимального кількість одночасних вихідних з'єднань;
- добовий ліміт вихідних хвилин;
- добовий ліміт вартості дзвінків;
Системні:
- інтернет протоколи IPv4 і IPv6;
- IP-телефонія по протоколу SIP. Транспорт: TLS, TCP, UDP;
- оцінка аудіо-якості дзвінка (використовується протокол RTCP);
- аудіо кодеки: ulaw, alaw, gsm, ilbc;
- відео кодеки: h261, h263, h263p, h264, h265, mpeg4, vp8, vp9;
- онлайн-статуси зовнішніх ліній і внутрішніх телефонів включаючи статус шифрування;
- онлайн стан поточних викликів;
- ооповіщення зміни статусу реєстрації зовнішньої лінії на e-mail адміністраторам;
- оповіщення зміни статусу реєстрації телефону на e-mail користувачу;
- підтримка GSM шлюзів GoIP (SMS, Balance і GSM-level);
- можлива оренда SIM-порту в GSM-шлюзі.