Можливості АТС

Базовий функціонал:

  • внутрішні, вхідні та вихідні дзвінки;
  • перемикання дзвінків;
  • перехоплення дзвінків;
  • запис дзвінків;
  • блокування дзвінків (чорний список);
  • голосова пошта. Запис розмови відправляється на e-mail;
  • переклад дзвінка у разі недоступності, зайнятості або завжди;
  • сповіщення про пропущені дзвінки на e-mail.

Розширені можливості:

  • діалплани користувача:
    • голосове меню будь-якої глибини;
    • перевірка часу, в тому ж числі державних свят або переносів;
    • груповий внутрішній дзвінок;
    • вихідний дзвінок:
    • вибір мови;
    • маркування дзвінка, буде збережено в лог дзвінків;
    • персональний менеджер (прив'язка контакту до співробітника);
    • голосова пошта;
    • одночасний дзвінок на внутрішній номер і налаштований номер для переведення дзвінків;
    • автоматичний зворотний дзвінок в зазначений період часу, в т.ч. з урахуванням державних свят / переносів.
  • липкість дзвінка (дзвінок будуть спершу направлений на того з ким раніше спілкувався клієнт);
  • набір номера через веб;
  • білінг вихідних дзвінків;
  • заплановані / відкладені (призначені на співробітників) дзвінки в певний час.
  • текстові повідомлення / чати в сумісних SIP-клієнтів.
  • відправка і прийом SMS між SIP-клієнтами і сумісними GSM-шлюзами.

Контакт центр:

  • підтримка Української, російської та англійської мови;
  • стратегії дзвінків: дзвонити всім, дзвонити тому хто найдовше не відповідав, хто менше всіх відповів, випадковим чином;
  • налаштування SLA;
  • можливість автоматично ставити оператора на паузу в разі неухвалення дзвінка;
  • налаштування користувачем паузи;
  • Онлайн стан Контакт ценру (Дашбоард):
    • моніторинг поточних станів КЦ;
    • підсвічування проблемних показників червоним кольором;
    • порівняння поточних показників з попередніми періодами;
  • постановка / зняття операторів з пауз;
  • статистика КЦ у вигляді діаграм і таблиць;
  • статистика роботи операторів у вигляді діаграм і таблиць;
  • підслуховування і нашіптування. Супервизор може слухати операторів, Оператори можуть запитувати підслуховування / допомога своєї розмови

Контакти:

  • ведення списку контактів;
  • відповідність контакту одному або декільком зовнішнім номерами;
  • прив'язка контакту до співробітника;
  • просте збереження номера телефону з логу дзвінків в новий або існуючих контакт;
  • ппризначені для користувача (налаштовуються) поля контакту. Підтримуються типи: текст, дата, e-mail, ціле число, список і файл;
  • імпорт і експорт;

Логи дзвінків:

  • зберігаються в логах дзвінків дані:
    • часу дзвінка
    • хто телефонував
    • кому зателефонували
    • напрямок дзвінка
    • статус дзвінка (була відповідь, не було відповіді, зайнятий і т.д.)
    • тривалість дзвінка
    • час розмови
    • оцінка аудіо-якості дзвінка з можливістю переглянути деталі (втрати, Джитер та затримку)
    • використовувані кодеки
    • яка зі сторін завершила дзвінок
    • колцентр
    • час знаходження в голосовому меню до потрапляння в чергу до КЦ
    • час очікування в черзі колцентра
    • маркування дзвінка
    • запис розмови
    • вартість
  • відображення пропущених вхідних дзвінків з якими потім не було проведена розмова;
  • можливість відображати всі зовнішні телефонні номери в повному форматі (e.164);
  • підрахунок мінімуму, максимуму, середнього і всього для обраних записів;
  • вивантаження логів в xml форматі (в електронні таблиці типу Exel);

Cтатистика:

  • подобова статистика у вигляді діаграм і таблиць
    • внутрішніх телефонів
    • операторів колцентрів
    • зовнішніх ліній
  • вартість дзвінків за сьогодні і місяць для зовнішніх ліній;
  • налаштовуються періоди тривалості розмов для накопичення детальної статистики;
  • звіт про втрачені дзвінки, відображає кількість спроб, кількість зворотних дзвінків, можливо запланувати зворотний дзвінок.

Безпека:

  • підтримка шифрування TLS і SRTP;
  • списки доступу IP-адреси або мережі IPv4 і IPv6;
  • паролі телефонів не зберігаються в АТС, тільки хеш паролів;
  • аналіз складності пароля. Попередження про слабкі паролі;
  • генератор надійних паролів;
  • ліміт максимального кількість одночасних вихідних з'єднань;
  • добовий ліміт вихідних хвилин;
  • добовий ліміт вартості дзвінків;

Системні:

  • інтернет протоколи IPv4 і IPv6;
  • IP-телефонія по протоколу SIP. Транспорт: TLS, TCP, UDP;
  • оцінка аудіо-якості дзвінка (використовується протокол RTCP);
  • аудіо кодеки: ulaw, alaw, gsm, ilbc;
  • відео кодеки: h261, h263, h263p, h264, h265, mpeg4, vp8, vp9;
  • онлайн-статуси зовнішніх ліній і внутрішніх телефонів включаючи статус шифрування;
  • онлайн стан поточних викликів;
  • ооповіщення зміни статусу реєстрації зовнішньої лінії на e-mail адміністраторам;
  • оповіщення зміни статусу реєстрації телефону на e-mail користувачу;
  • підтримка GSM шлюзів GoIP (SMS, Balance і GSM-level);
  • можлива оренда SIM-порту в GSM-шлюзі.