У розділі
дається можливість створювати телефонну книгу у табличному виді. У таблиці можливе: Створення, редагування, видалення контакту. Швидкого пошуку контакту за будь-яким критерієм. Створювати додаткові стовпці.
1.1 Створення контакту - щоб додати новий контакт натисніть
буде відкрито налаштування нового контакту.
- Name / Ім’я — Ім’я людини або назва контакту. Може мати літери маленького і великого регістру, латиниця або кирилиця і числове значення. Ім’я людини буде відображений у вхідних дзвінках.
- Personal manager / Персональний менеджер — У даному полі надається можливість закріплення особистого менеджера (оператора) за контактом. Ця можливість буде недоступна якщо не створений хоча б один внутрішній номер.
- Phones / Телефони — Номер телефону. За одним ім’ям може бути декілька номерів записаних у форматі: 4961234 home, 0505012345 mobail, +380505012345. Але у декількох контактів не може бути один той же номер телефону, номер закріплений тільки за одним контактом.
- Chats / Чати — Це поле з'явиться після створення автоматичного чату і стане можливим в нього додавати контакти. (створення чат-бота розглядаються у розділі 7.1).
Після закінчення редагування користувача натисніть add
. Новий контакт з‘явиться у таблиці. Якщо численність користувачів зросла Ви можете скористатися пошуком, вікно “Search” / “Пошук” над таблицею.
1.2 При необхідності редагування контакту натисніть edit
. Знизу з'явиться вікно редагування, по закінченню з котрим необхідно натиснути save
щоб зміни втупили в силу.
1.3 Створення додаткових стовпців надає можливість мати більше аргументів для нових та вже створених контактів. Натисніть Edit custom fields
, у відкритій таблиці "Власні поля контактів" натисніть add
, далі для розширеного налаштування натисніть “Show expert options” / “показати додаткові елементи (для експертів)”.
- Name / Назва — Назва колонки.
- Type / Тип — В полях стовпця буде один із типів даних:
- DATE — дозволяє вказувати дату.
- EMAIL — поштова адреса.
- FILE — дозволяє завантажити вказаний документ котрий зберігається на сервері.
- INTEGER — числове значення.
- SELECT — вибір аргументу із контекстного меню. Щоб створити меню, перелічуйте їх в полі (Default)/(За замовчуванням) з допомогою переходу на іншу строку.
- TEXT — любий набір тексту без переходу на іншу строку.
- TEXTBOX - любий набір тексту із можливістю переходу на іншу строку.
- Priority / Пріоритет — Пріоритет місця знаходження стовпця. Стовпець з меншим пріоритетом буде з ліва, а стовпець з більшим пріоритетом зправа.
- Placeholder / Заповнювач — Поле зразка. У поле буде доданий прозорий текст із можливим зразком его значенням.
- Help / Підказка — сюди додаються коментар, цей коментар буде відображений трохи нижче поля вводу інформації, у цьому коментарі можуть бути нагадування для чого саме це поле або що в ньому повинне бути.
- Default / За замовчуванням — Заповнивши це поле інформацією, ця інформація буде автоматично додаватися у стовпчик, поки Ви явно не вкажете інші данні. Або якщо у полі “type” / “Тип” стоїть “SELECT” то кожна строчка стає пунктом меню.
- Show / Відображати — Якщо вибрано “no” / “ні” стовпець можна приховати. Якщо вибрано “yes” / “Так” стовпець буде відображений у таблиці.
- Mandatory / Обов`язкове — Виберіть, чи буде це поле обов'язковим для заповнювання.
- Expert / Експерт — Виберіть, чи буде ця опція у відділі розширені.
1.4 Ви можете експортувати усю базу даних контактів, для цього потрібно натиснути кнопку export
. Відкриється вікно у якому буде пропонувати зберегти файл у форматі .xml
1.5 Ви можете імпортувати існуючу таблицю контактів, для цього натисніть import
. У поле “CSV file:” можна завантажити тільки файли з розширенням .csv для цього буде необхідно експортований документ з розширенням .xml конвертувати у документ з розширенням .csv. Для коректного імпортування потрібно щоб мінімальним числом контактів було не менше десяти.
Натисніть Обзор
і вкажіть місце розташування .csv документа. Після его завантаження натисніть step 1
”.
- На першому кроці Вас запитають, Чи присутні на зображенні у першому рядку іменування стовпців. Якщо так натискайте “yes” / “так” якщо ні то “no” / “ні”
- На другому кроці необхідно підключати до імен стовпців відповідну категорію стовпця.
- На третьому кроці почнеться імпортування контактів.